تفریحی و سرگرمی

ساخت وبلاگ

عکس با آرایش غلیظ و چهره متفاوت از آزاده صمدی!

آزاده صمدی بازیگر کشورمان عکس هایی از گریم خاص خود را در فیلم جدیدش منتشر کرده است.

آزاده صمدی در فیلم ‘خوب, بد, جلف’ که توسط پیمان قاسم خانی درحال ساخت می باشد, حضور دارد و با چهره زیر دیده خواهد شد!

****

فيلم ‘خوب، بد، جلف’
گريم: استاد عبدالله اسكندرى
كارگردان: پيمان قاسم خانى
عكس: محمد بدرلو

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  58                                تاریخ ارسال:  2016-01-20

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:14

متاسفانه کشف حجاب و حضور در خارج از کشور نه یک اشتباه و بلکه یک نوع اعتقاد شخصی تلقی میشود . در صورتی که اهالی هنر با ورود به این عرصه جزیی از جامعه و به نوعی الگوی نسل جوان میشوند .

بهارک صالح نیا بازیگر 30 ساله که با کشف حجاب خود سوژه رسانه ها شده است, عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است.  

بهارک صالح نیا با اعلام اینکه تنها یک صفحه رسمی در اینستاگرام دارد از تمام کسانی که به تصمیم او احترام گذاشته اند، تشکر کرده است. 
او نوشت: 
دوستان عزيزم اين تنها پيج من تو اينستاگرامه بقيه هيچ ربطى به من ندارن .... 
 ممنونم از اونايى كه به تصميمم احترام مى گذارن 
 اميدوارم بزودى ثابت كنم كه هدفم تنها خوب زندگى كردن و پيشرفت توى كارمه ... 
 خوب باشيد همچنان

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  57                                تاریخ ارسال:  2016-01-20

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:14

ایران : مرد افغان پس از بریدن بینی همسرش طی اختلافات خانوادگی از خانه گریخت تا به طالبان بپیوندد.
به گزارش افغان نیوز، در حمله وحشیانه این مرد روانی در منطقه فاریاب، زن جوان بینی خود را به طور کامل از دست داده است. سیدآقا اندرابی از پلیس منطقه می‌گوید: حمله در روز یکشنبه گذشته بیست و هفتم دی ماه جاری انجام شده و بستگان این زن به پلیس گفته‌اند ضارب پس از ارتکاب به جرم به منطقه‌ای که گروهک تروریستی طالبان حضور دارند گریخته است.

مقام‌های وزارت بهداشت می‌گویند: زن جوان نیاز به جراحی ضروری بینی دارد اما این عمل جراحی در فاریاب امکانپذیر نیست. خشونت علیه زنان از سال‌ها پیش در کشورهایی چون افغانستان، پاکستان و هند رو به افزایش است.

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  43                                تاریخ ارسال:  2016-01-20

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 66 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:14

فارس : ساعت 11 صبح شنبه مورخ 26 دی‌ماه جاری مرد جوان 21 ساله‎ای به کلانتری نگین‎شهر شهرستان آزادشهر مراجعه و پرده از راز قتلی هولناک برداشت.

این جوان 21 ساله در گفت‎وگو با افسر ارجاع کلانتری گفت: روز گذشته(25 دی‌ماه) پدر همسرم به منزل ما در آق‌قلا آمد و همسرم را با خود به منزلش در نگین‎شهر برد. امروز (26 دی‌ماه) خانواده همسرم با من تماس گرفتند و گفتند که همسرم(ه.گ) به دلیل مصرف قرص جان خود را از دست داده است.

بلافاصله به نگین‎شهر آمدم و دیدم که همسرم فوت کرده، هرچند که نسبت به این موضوع مشکوک بودم اما هیچ مدرک و یا موضوعی که بتوانم به چیز دیگری فکر کنم نداشتم تا اینکه برادر کوچک همسرم به من گفت که پدرش یعنی پدرخانمم شب گذشته همسرم را کتک زده و همان موضوع باعث مرگش شده است.

کشف چوب‌دستی خونین در محل جنایت

این جوان 21 ساله که راهی جز در میان گذاشتن موضوع با پلیس نداشت، به کلانتری مراجعه کرد و از پلیس درخواست کمک کرد.

مأموران کلانتری نیز بلافاصله به محل حادثه رفتند و در تحقیقات متوجه شدند خانواده همسر این جوان، (ه.گ) را به غسالخانه برده و قصد دارند بلافاصله پس از غسل دادن او را دفن کنند.

با هماهنگی مرجع قضایی بلافاصله جسد به سردخانه منتقل شد و پلیس، بهروز 29 ساله(پدر مقتول) را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی آزادشهر منتقل کرد.

کارآگاهان در بازرسی از منزل بهروز موفق شدند یک چوب شکسته شده که آغشته به خون بود و چند تار مو نیز به آن چسبیده بود را کشف کنند.

بهروز که در ابتدا منکر تمامی موارد انتسابی شده بود در مواجه‌شدن با مستندات پلیس و شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود.

نصیحتم را گوش نکرد و با چوب‌دستی آنقدر زدمش تا مرد

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در خصوص جزئیات این پرونده،  در گرگان اظهار کرد: مقتول خانم 15 ساله‎ای است که کمتر از چهار ماه گذشته با (ع.ر) 21 ساله ازدواج کرد که با توجه به اعترافات بهروز، ظاهراً این دو جوان در زندگی دچار مشکلات خانوادگی شدند.

علیرضا اصلانی اضافه کرد: بهروز در اعترافات خود در خصوص علت و انگیزه وقوع این جنایت، بیان کرد که روزهای گذشته خانواده دامادش با وی تماس گرفته و اطلاع دادند که (ع.ر) قصد دارد از همسرش جدا شود.

وی گفت: بهروز نیز برای متقاعد کردن دخترش چندین بار با وی صحبت کرد و قصد داشت با انجام نصیحت او را از تصمیمش منصرف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بهروز در ادامه تأکید کرد که در روز حادثه پس از آنکه متوجه شدم تصمیم دخترم جدی است، به آق‎قلا رفتم و او را به خانه خودمان آوردم که بازهم به نصیحتم گوش نکرد که در نهایت چوب‌دستی را گرفتم و با تمام توان او را با چوب کتک زدم.

علیرضا اصلانی گفت: بر اساس اعترافات متهم و بررسی‎های انجام‌شده، مقتول در ساعات بامدادی 26 دی‌ماه براثر ضربات واردشده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: بهروز در تحقیقات تکمیلی بیان کرد که به دلیل ترس، او را به بیمارستان نبردم و بلافاصله با همسرش تماس گرفتم و گفتم که به دلیل مصرف دارو و قرص حالش بد شده و مرده است.

اصلانی در پایان ابراز کرد: با تکمیل شدن پرونده و تحقیقات پلیسی و با توجه به اعترافات متهم، بهروز به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 73 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:33

رقصیدن و پایکوبی‌ در کنسرت و توضیح علیرضا افتخاری ؟!

فارس : علیرضا افتخاری، خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران می‌گوید رقصیدن و پایکوبی‌اش در کنسرت پنج‌شنبه‌شب (24 دی-14 ژانویه) او در شهرستان بناب برای شاد کردن کودکان سرطانی بوده و می‌خواسته لبخند این کودکان را ببیند.

 افتخاری درباره‌ی اتفاقات رخ‌داده در این کنسرت به وب‌سایت "موسیقی ما" گفته: «من واقعاً چند سالی است که هم در تهران و هم شهرستان کمتر حاضر به اجرای برنامه می‌شوم و خیلی سخت می‌گیرم و عمدتاً هم کنسرت نمی‌گذارم؛ ولی برای کنسرت بناب با تمام قلبم رفتم. در این برنامه قرار بود مدیر برنامه‌های من چند کودک سرطانی را به سالن بیاورد و من قول اخلاقی داده بودم که برای شادی دل آن‌ها این برنامه را اجرا کنم. اعضای گروه با قطار رفتند و به من هم گفتند با قطار بروم. اما من گفتم در دل شب می‌خواهم تنهای تنهای با خدای خودم خلوت کنم و تا بُناب رانندگی کردم و اشک می‌ریختم. من به خاطر این بچه‌های سرطانی معصوم به این برنامه رفتم و اگر کمی انصاف داشته باشیم، حتماً متوجه این موضوع می‌شویم که رفتن من به این برنامه، به خاطر کنسرت و بلیت‌فروشی نبود. من واقعاً نیازی به بُعد مالی این کنسرت نداشتم».

او ادامه می‌دهد: «همه وجودم را برای شادی آن‌ها روی صحنه گذاشتم و تا زمانی که لبخند آن‌ها را ندیدم، از صحنه پایین نیامدم. تِم موسیقی در اواسط برنامه، تِم کُردی بود و برای آن بچه‌های سرطانی پایکوبی کردم و به‌‌ همان خدا قسم که به خودم قول داده بودم که تا لبخند آن‌ها را نبینم، حرکاتم را ادامه خواهم داد و همین موضوع هم اتفاق افتاد. آقایان دلواپس! گناه من چیست؟ لبخند آن کودکان برای من دنیایی بود و کمال احترام را هم مردم آن منطقه به من گذاشتند».

 

 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  43                                تاریخ ارسال:  2016-01-19

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:33

فارس :  Jan Koum موسس پیام رسان واتس آپ متعلق به فیس بوک روز گذشته از رایگان شدن کامل این نرم افزار و عدم دریافت هزینه اشتراک سالیانه از کاربران آن خبر داد.

به نقل از ری کد هدف از اعمال این تغییرات که باعث شد رقم دریافتی ناچیز یک دلار از کاربران هم حذف شود، حذف موانعی است که باعث می شود برخی کاربران حرفه ای تمایل کمتری به استفاده از واتس آپ در مقایسه با نرم افزارهای رقیب داشته باشند.

Jan Koum در توضیح این مساله گفته است: پرداخت این پول برای برخی کاربران مشکل بوده و ما نمی خواستیم مردم فکر کنند که در برخی مواقع به این علت ممکن است ارتباطاتشان با دنیا قطع شود.

مدل تجاری واتس آپ تا به حال استفاده رایگان در سال اول و دریافت 99 سنت به ازای هر سال استفاده اضافی بوده است. انتظار می رود اعمال تغییرات جدید برای همه کاربران و حذف درگاه های پرداخت چند هفته ای به طول بینجامد.

برخی کارشناسان معتقدند این تغییر موجب هجوم شرکت های تبلیغاتی به واتس آپ و ایجاد مزاحمت های تازه برای کاربران خواهد شد. اما مدیر واتس آپ این مساله را رد کرده است. گفتنی است حق عضویت افرادی که امسال یک دلار به واتس آپ پرداخته بودند به آنها برگردانده نخواهد شد.

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  28                                تاریخ ارسال:  2016-01-19

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:33

مرگ‌های جنجالی دختر و پسری در لاهیجان که سر قرار با شلیک گلوله از پای درآمده بودند در دست ابهام‌زدایی است.ساعت 10 شامگاه 13 مهرماه سال جاری صدای شلیک چند گلوله در خیابان گلستان 15 و 17 لاهیجان، ساکنان محلی را از خانه‌هایشان بیرون کشاند و آنها با صحنه هولناک یک جنایت دلخراش روبه‌رو شدند.

اجساد دختر و پسرجوانی که با گلوله‌های تفنگ شکاری کشته شده بودند غرق در خون در خودروی سفیدرنگی به چشم می‌خورد.با مخابره این جنایت وحشت‌‌آور به پلیس، خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری منطقه گلستان لاهیجان و بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل حاضر شدند.

فرضیه‌های متفاوت

تیم تحقیق پلیس آگاهی لاهیجان در نخستین گام به سراغ ساکنان محل جنایت رفتند و با تحقیقات گسترده‌ای دریافتند دختر و پسر لاهیجانی به نام‌های رویا و حسین از فرزندان دو خانواده سرشناس لاهیجان هستند و پیشتر با هم آشنایی داشتند.

با این سرنخ و بررسی مسیر شلیک گلوله‌ها فرضیه اول به مرگ‌های خودخواسته این دختر و پسر رسید. با توجه به اینکه تحقیقات نشان می‌داد حسین پیشتر دختر جوان را می‌شناخت و برای ازدواج با نظر منفی خانواده رویا روبه‌رو شده و همچنین تصمیم نامزدی این دختر با مردی دیگر مطرح شده بود، این فرضیه قوت بیشتری گرفت.یکی از کسانی که این دختر و پسر را می‌شناخت نیز مدعی شده بود حسین پس از نامزدی با دختر دیگری با اطلاع از تصمیم ازدواج رویا با او قرار گذاشته و احتمال اینکه آنها به خاطر روابط عاطفی گذشته دست به این مرگ‌های مرموز زده باشند زیاد است.این ادعاها در حالی مطرح شد که فرضیه دوم بر مبنای کینه‌توزی پسرجوان شکل گرفت. با توجه به اینکه تفنگ شکاری در این جنایت متعلق به حسین بود این فرضیه نیز قابل رسیدگی شناخته شد. در این شرایط تحقیقات بر پایه این دو فرضیه آغاز شد تا راز این جنایت فاش شود.

ابهام در این حادثه

در حالی که 4 ماه از این حادثه گذشته و شاید همه تصور می‌کردند که این مرگ‌ها در شرایط خاصی رخ داده و حسین با شلیک به رویا اقدام به خودزنی کرده است رضا رحمانی دادستان لاهیجان اظهارنظر عجیبی کرد و با اشاره به اینکه وکیل خانواده حسین مدعی است نکات مبهمی در پرونده مشاهده می‌شود، گفت: چند ماه پیش این پرونده با فرضیه دگرکشی و خودکشی در دادسرای لاهیجان تشکیل شد. براساس تحقیقات انجام شده درباره این جنایت، دختر و پسر جان باخته در گذشته با هم رابطه دوستی داشته و قاتل از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری نیز کرده بود اما با مخالفت خانواده دختر این ازدواج صورت نگرفته بود.

دادستان لاهیجان افزود: پس از این مخالفت، دختر قصد ازدواج با شخص دیگری را داشته که پسرجوان در تماس‌هایی از او می‌خواهد قبل از ازدواج همدیگر را ببینند. بنابر این دختر جوان با خودروی سفید رنگ خودش و پسر با یک سانتافه سر قرار می‌روند و با شلیک‌های مرگبار تفنگ شکاری پسرجوان ابتدا دختر به قتل رسیده و سپس پسرجوان با شلیک به زیر چانه‌اش خودکشی می‌کند.

رحمانی درباره تفنگ استفاده شده در این جنایت گفت: در صحنه قتل دو تفنگ دو‌لول و یک تفنگ تک‌لول کشف شده است.دادستان لاهیجان در پایان گفت: دادسرای لاهیجان مطالب مطرح شده از سوی وکیل خانواده قاتل درخصوص ابهامات پرونده را مورد توجه قرار داده و به همین دلیل پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان باز است.

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 78 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:45

مشتریان آرایشگاه زنانه قم و انتشار تصاویر در اینستاگرام ؟!

به گزارش سیتنا، سرهنگ "علی موالی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد و یاپش مستمر در فضای مجازی مشخص شد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر و نمونه کارهای آرایشگاه زنانه می نماید.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان افزود: پس از تشکیل پرونده طی بررسی های پلیسی و تخصصی صورت گرفته متهمه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ موالی ادامه داد: با کسب مجوز صادر شده از سوی مقام قضایی سیستم های رایانه ای  متهمه نیز توقیف و در باز جویی های صورت گرفته مشخص شد، وی تصاویر یاد شده را جهت تبلیغ و معرفی آرایشگاه زنانه خود به عنوان نمونه کار  منتشر کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. سرهنگ موالی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با اینگونه مسائل بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند تا اقدامات لازم به عمل آید.

 

 

 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  128                                تاریخ ارسال:  2016-01-18

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 62 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:45

باشگاه خبرنگاران: "فواز بن جمیل المیمان" سخنگوی پلیس ریاض گفت: پس از انتشار این فیلم، تحقیقات برای شناسایی عاملان تولید این فیلم آغاز شد، و عوامل این فیلم که بین بیست تا سی سال سن داشتند، همگی بازداشت شدند. 

این مرد عربستانی با بازی نمایشی در برابر دوربین، سعی کرد میزان مهمان نوازی خود را به رخ مهمانان بکشد و به همین منظور به مهمانانش می گوید "برای این که دست هایتان را بشویید، گردن پسرم را می زنم". سپس چاقویی به گردن پسرش نزدیک می کند و از کنار گردنِ پسرش که از دیدِ دوربین پنهان است، مایعی سرخ رنگ روی دست های مهمانان می ریزد.

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  105                                تاریخ ارسال:  2016-01-18

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:45

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند و محبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند (شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟!) بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند. چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از شماها فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات هفتگانه را در اسرع وقت در خودتان از بین ببرید. چون هیچکس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

 1. دخترهایی که برای خودشان "مرد" شده اند!

متاسفانه شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به "مردانگی" خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود. لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند و ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانند.
زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد. البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال "همسر" خوبی برای خود می گردد!

 2. دخترهای خرافاتی

اگر اولین سوالی که در هنگام آشنایی با افراد می پرسید این است که متولد چه ماهی هستند، اگر پای دکه روزنامه فروشی می ایستید و فال این ماهتان را در تمام مجلات می خوانید، اگر در کتابخانه اتاقتان انواع گوناگون کتاب های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و ... است، اگر به خودتان انواع سنگ های ضد چشم زخم، ازدیاد حافظه، مهره مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیاره ژوپیتر و از این جور چیزها آویزان کرده اید و اگر پاتوق شما خانه معروف ترین فال قهوه گیر شهر است که برای رسیدن به آرزوها و خواسته های مختلفتان نسخه های عجیب و غریب می پیچد، باید بگوییم که سرگرمی خوبی دارید اما خیالتان را راحت کنیم: متاسفانه در طالع شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی شود!

می دانید چیست، متاسفانه مردها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی آورند و اصلا نمی توانند شما را درک کنند. آنها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه میبینند، به خاطر همین ذاتا از این جور کارها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آنها چه فکری در مورد شما می کنند، اما ... خواهش می کنیم به خاطر خودتان هم که شده کمی منطقی باشید!

 3. دخترهای خانم معلم

من یکی از آنها را می شناسم. او مثل یک وجدان آگاه "اکسترنال" است که به من وصلش کرده باشند: مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روانشناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه ای داشته را به من گوشزد می کند.

او مرتب یادآوری می کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد شدن از خیابان خیلی احتیاط کنم، بزرگترها را نباید به اسم کوچک صدا کنم، کلم بروکلی برای سلامتی مان خیلی خوب است، چت کردن کار بدی است، موقع کار با کامپیوتر باید صاف نشست، و هیچ وقت نباید از چراغ قرمز رد شد! و خدا نکند که من بخواهم دست از پا خطا کنم و این دستورات را نادیده بگیرم، مثلا خدای ناکرده بروم سینما و پفک و چیپس با سس تند بخورم!

البته او خیلی دختر خوب و شایسته ای است، اما هیچ وقت نمی توانم از بودن با او لذت ببرم. (بیچاره همسرش!) بد نیست بدانید که همه ما آدم ها علاوه بر والد، بالغ و کودک درون، یک "معلم" درون هم داریم که اینها را به ما گوشزد می کند اما فرقش این است که گاهی می توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می دهد.

 4. دخترهای پول پرست

نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دخترهایی هستند. این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در مورد میزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعی اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!

قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است و همسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

 5. دخترهای انحصارطلب

دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند: آنها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آنها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی خبرند.

آنها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگی شان به آنهاست و اگر او کوچکترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه های دیگر زندگی اش بکند اوقاتشان تلخ می شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند.

البته در ابتدای آشنایی خودبخود طرف مقابل ما تمام زندگی مان می شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می اندازد. هر فردی در کنار ازدواجش، که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی اش است، لازم است به خانواده اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند؛ همچنین به فردیت خودش به عنوان یک انسان مستقل. این دخترها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می گیرند، و هیچ مردی هم این را نمی خواهد.

 6. دخترهای خودباخته

دخترهای خودباخته را حتما می شناسید: آنها به خاطر رابطه شان از همه چیزشان می گذرند و حاضرند تمام زندگی شان را برای طرف مقابلشان فدا کنند. آنها از خود گذشته هایی هستند که همیشه در دسترسند، هرگز ناراحت و دلخور نمی شوند، همیشه دنبال راضی کردن طرف مقابلند، هیچ اولویتی برای خودشان قائل نیستند، از نیازهای خودشان می گذرند تا به نیازهای مرد زندگی شان برسند، به فکر رشد و پیشرفت شخصی نیستند و بالاخره همه زندگی شان در رابطه شان خلاصه می شود.

این جور دخترها همه این کارها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند. آنها در نهایت به افرادی بی هویت و به شدت وابسته تبدیل می شوند که همه بار زندگی شان روی دوش همسرشان خواهد بود.

گاهی اینطور به نظر می رسد که دخترهای سر به زیر حرف گوش کن بیشتر مورد توجه هستند، اما آنها بعد از مدتی بی نهایت کسل کننده می شوند. در واقع دخترهایی که در حد خودشان استقلال و هویت دارند و به دنبال رشد شخصی خودشان هم هستند برای همه جذابترند.

 7. دخترهای غرغرو

این آخرین مورد است اما بیشتر از تمام مواردی که تا اینجا خواندید آدم ها را از شما فراری می دهد. واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟! از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.

وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.

البته که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثرتر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنا اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

 

 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  13                                تاریخ ارسال:  2016-01-17

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 18:28

فارس : مراسم تجلیل از داوران لیگ برتر امروز در هتل المپیک در حالی برگزار شد که پس از پایان این مراسم و برخلاف همیشه خبرنگاران صداوسیما برای پوشش صحبت‌های علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به سمت وی نرفته و گفت‌وگویی را با او ترتیب ندادند.

کفاشیان که همیشه در تمام برنامه‌های خبری در کانون توجه دوربین‌های صداوسیما بود و لحظاتی پس از پایان این مراسم با هجوم دوربین‌ها برای مصاحبه مواجه می‌شد امروز و برخلاف همیشه این اتفاق برای وی نیفتاده و رئیس فدراسیون فوتبال پس از مراسم تجلیل از داوران دقایقی را فقط با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب به صحبت پرداخت.

برهمین اساس شنیده می‌شود مقامات سازمان صداوسیما تا اطلاع ثانوی دستور ممنوع‌التصویری کفاشیان را صادر کرده و احتمالاً‌ چند وقتی رئیس فدراسیون تصویرش از تلویزیون و صدایش از رادیو پخش نخواهد شد.

برهمین اساس شنیده می‌شود دلیل اصلی ممنوع‌التصویری کفاشیان به مجمع روز چهارشنبه گذشته مربوط می‌شود که در جریان مجمع مقرر شد تا به خاطر عدم توافق صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی، فدراسیون فوتبال از این نهاد شکایت کند که این موضوع ناراحتی مسئولان صداوسیما را در پی داشته و آنها در نهایت دستور به ممنوع‌التصویری کفاشیان را داده‌اند.

 

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  10                                تاریخ ارسال:  2016-01-17

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 79 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 18:28

فارس : مراسم مزایده پیراهن هادی نوروزی عصر امروز با همت مؤسسه فرهنگی دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (مؤسسه فردا) با حضور چهره‌های سینمایی ازجمله مجید مظفری، مرجانه گلچین و داریوش ارجمند و با حضور بازیکنان فوتبال چون مجتبی محرمی، مهرداد میناوند، ادموند بزیک، بهروز رهبری‌فرد، نیما نکیسا، سهراب بختیارزاده و بهنام ابوالقاسم‌پور برگزار شد.

در این مراسم که خانواده هادی نوروزی نیز حضور داشتند، پیراهن آن مرحوم به مزایده گذاشته شد. علی مسعودی هم ازجمله افرادی بود که در سالن حضور داشت و برای حضار صحبت کرد، اما نکته قابل‌توجه در این مراسم درگیری محافظانی بود که با عکاسان زدوخورد پیدا کردند. پس از این مسئله که یکی از عکاسان هم با ضرب و شتم محافظان روبه‌رو شد، خبرنگاران و عکاسان از سالن بیرون آمدند و به نشانه اعتراض مراسم را پوشش ندادند.

این مسئله جای تأسف دارد که یک برنامه خیریه به حاشیه کشیده می‌شود و ای کاش قبل از هر چیزی برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری این مراسم‌ها در نظر گرفته شود.

گردآوری و تنظیم توسط: سایت و مجله سرگرمی ناقلا

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  11                                تاریخ ارسال:  2016-01-17

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 18:28

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 17:09

 می‌گویند روحانی بعد از دیدن عکس مردی که به شکل او گریمش کرده بودند، با تعجب پرسیده «من این عکس را کجا گرفته‌ام!؟» و وقتی گفته‌اند این یک چهرهٔ گریم شده‌ است، با اشتیاق گفته من باید این گریمور با ذوق را ملاقات کنم.
عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت:
نه این آقا جناب حسن روحانی رئیس جمهور محترم است، نه اون آقا برایان کرانستون بازیگر سریالِ بریکینگ‌بد. آن یکی مسعود پاکدل عکاس خوش ذوق و برادر چهره‌های هنرمند حسین و مهدی پاکدل است و عکس دیگر صادق هاتفی کارگردان وبازیگر سینما و تئاتر. واقعیت این است که وقتی پشت هر فیلم یا نمایش موفق یک کارگردان خوب هست، پشت هر چهرهٔ سینمایی درخشان هم یک گریمور توانا هست که با دست‌های جادویی‌اش نقش آفرینی کرده.

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  4                                تاریخ ارسال:  2016-01-17

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 86 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 17:09

ریما فاکیح یک دورگه امریکایی – عرب است که خانواده اش در سال 1993 از لبنان به امریکا مهاجرت کرده اند، ریما موفق شد در سال 2010 تاج دختر شایسته امریکا را بر سر بگذارد. او اهل میشیگان است و به خاطر رانندگی در حال مستی دستگیر و روانه دادگاه شد.

به گزارش"توریسم آنلاین"به نقل از ایران ناز،این ملکه زیبایی سابق که اکنون 26 ساله است متهم به رانندگی در حال مستی است وی در مورد حضورش در دادگاه گفته است که این درس جدیدی در زندگی من بود و امیدوارم چیز های زیادی از این درس آموخته باشم.

ابتدا قرار بود مجازات 93 روز زندان برای وی درنظر گرفته شود اما قاضی پرونده نهایتا وی را به پرداخت جریمه نقدی متهم کرد. پلیس اعلام کرده است هنگام بازداشت غلظت الکل در خون وی دو برابر حد مجاز در قانون این کشور بوده است.

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  4                                تاریخ ارسال:  2016-01-17

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 83 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 17:09

دسته گلی که روی میز رئیس مجلس شورای اسلامی خودنمایی می‌کند از شیراز رسیده است. احمدرضا دستغیب و ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس ( با شاخه نرگس در جیب کت) نمایندگان فعلی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، برای دور دهم نیز داوطلب شده‌اند. گفته می‌شود هر دو در تلاش هستند در لیست اصولگرایان شیراز قرار گیرند، البته با روشی متفاوت.

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  276                                تاریخ ارسال:  2016-01-16

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 16:06

عکس دست جمعی جالب از دختران دانشگاه الزهرا با افه خاض!


جشن دانش‌آموختگی دانشجویان “دانشگاه الزهرا” با حضور دانشجویان و میهمانان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  317                                تاریخ ارسال:  2016-01-16

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 16:06


میلانا گردشگر ۲۱ساله اهل صربستان که سفر خود را با دو یورو و پیام دوستی و مهربانی به دور دنیا آغاز کرد، با گذر از  بیست و یک کشور وارد ایران و شهر شیراز شده است

  نویسنده: sardabir                     تعداد بازدید این مطلب:  290                                تاریخ ارسال:  2016-01-16

- - , .

تفریحی و سرگرمی...
ما را در سایت تفریحی و سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tafrihee بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 16:06